مقاله

روش های سم زدایی بدن ، چگونه خودمان بدنمان را پاکسازی کنیم

روش های سم زدایی بدن

به صورت طبیعی بدن خود را پاکسازی کنید |پاکسازی بدن از سموم | روش های سم زدایی بدن چیست

روش های سم زدایی بدن

با توجه به سبک زندگی و سبک غذایی صنعتی عصر جدید، بدن ما نمی تواند به تنهایی خود را پاکسازی کند. لازم است در طول سال در زمان های خاص مثلا هر 6 ماه یک بار، با انجام اقدامات خاص، به پاکسازی بدن کمک کنیم. تا کبد و کلیه ها بتوانند بهتر عمل کنند و بدن دچار رسوبات و گرفتگی ها نشود.
در این مقاله چند مورد از روش های سم زدایی بدن را مورد بررسی قرار میدهیم.

سونا و فواید آن برای پاکسازی بدن

روش های سم زدایی بدن

سونا یکی از روش های سم زدایی بدن است.  راه مناسبی برای افزایش تعریق و خروج سموم از بدن است. سونا خشک و بخار فواید و مزایایی برای بدن دارند که لاغری و زیبایی پوست در صدر انها قرار دارد.
تعریق یکی از مکانیسمهایی است که بدن توسط آن سموم و مواد زائد را از بدن دفع می کند.
تعریق در سونا سبب دفع سموم: سدیم،نیکوتین، کلسترول، فلزات سنگین (کادمیوم، سرب، جیوه، روی …)، اوره و اسید لاکتیک می شود، در واقع سونا یک شیوه سمزدایی بسیار کارآمد است. سونا با القای حالت تب مصنوعی سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و مقاومت بدن را در مقابل هجوم ویروسها و باکتریها افزایش می دهد.

ورزش و فعالیت بدنی بهترین راه برای دفع سموم بدن

روش های سم زدایی بدن

ورزش کردن یکی از روش های سم زدایی بدن است. یک ساعت ورزش در روز بهترین کار برای کمک به سم زدایی بدن است. در هنگان ورزش تنفس تند تر و جریان خون سریع تر، در نتیجه تعریق بیشتر و حجم ادرار افزایش میابد. فضولاتی که از مجاری طبیعی مانند عرق و ادرار خارج نمی‌شوند، در اثر ورزش مستمر، رقیق، قابل سوختن و قابل دفع می‌شوند

مصرف سبزیجات یکی از راه های پاکسازی بدن

مصرف سبزیجات یکی از روش های سم زدایی بدن است. سیر،کلم، جعفری، ترب سیاه، کنگر فرنگی، چغندر قند و مارچوبه در رژیم غذایی نیز به بدن کمک میکند تا سموم و مواد زائد به ویژه آلودگی هایی مانند سرب و جیوه از بدن خاررج شود.

میوه های قرمز رنگ باعث پاکسازی بدن می شود

میوه های قرمز رنگ جزو میوه های سم زدا فوق العاده محسوب می شوند. در بین میوه ای قرمز توت فرنگی خواص فوق العاده ای دارد. این میوه سرشار از پتاسیم است و میتواند به تمیز شدن کبد کمک زیادی کند.

پاکسازی بدن از طریق طب سنتی و اصلاح مزاج

بدن انسان برای زندگی چند هزار سال طراحی شده و عمر کوتاه مردم عصر ما ناشی از عملکرد غلط در قوانین محیط زیست و تغذیه و مسائل روحی ناشی از گرایشات مادیگرایانه است.با توجه به پیشرفت‌های طب پایه که طب پرافتخار ما مسلمانان به‌حساب می‌آید، نزدیک شدن به ۲۰۰ سال دور از انتظار نیست.
مهمترین و بزرگترین الگو برای رسیدن به راز طول عمر و سلامتی انسان؛ پاکسازی است.

فرسوده شدن اعضا و بافت‌ها و عروق و پوست ناشی از راه‌بندان‌ها و انسدادهایی (گرفتگی هایی) است که در طول زندگی بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مهمترین پاک‌سازی‌ها به ترتیب اولویت در مورد اعضای رئیسه و خادم الرئیسه و غیرو است.

چهار عضو قلب، مغز، کبد و دستگاه جنسی از اعضای رئیسه هستند.

برای پاکسازی بدن چکار کنیم

اگر در بدنتان علائم بیماری احساس می کنید. و یا اینکه دچار عارضه های کبد چرب هستید باید به فکر پاکسازی بدن خود باشید. یکی از بهترین و اصولی ترین روش ها برای پاکسازی بدن، اصلاح مزاج است. با انجام اصلاح مزاج وضعیت تمام اندام های داخلی بهبود پیدا می کند. در این روش شما با کمترین هزینه بهترین نتیجه را
می گیرید.

برای پاکسازی بدن با روش طب سنتی و اصلاح مزاج از طریق لینک واتساپ که در زیر گذاشته می شود نوبت مشاوره رایگان رزرو کنید. طی مشاوره شما مزاجشناسی و زبانشناسی می شوید و مشکلات و بیماری ها و عملکرد اندام های داخلی شما مشخص می شود و جهت بهبودی برنامه مناسب شرایط جسمانی خودتان را دریافت می کنید.

 

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “روش های سم زدایی بدن ، چگونه خودمان بدنمان را پاکسازی کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.