مقاله

دمنوش نیوشا | خرید دمنوش شرکت نیوشا | دمنوش نیوشا اصل

دمنوش نیوشا

مهربانی مثل یک دمنوش ، روحتان را بیدار می کند و روزتان را بهبود می بخشد . فنجان خود را از هر دو آنها سرشار کنید.

علاوه بر عطر و طعم فوق العاده ای که محصولات نیوشا  دارند ؛ برای داشتن خواص فوق العاده و تاثیرات مثبتی که بر بالا بردن سطح سلامت افراد جامعه دارند ؛ مورد پسند اکثر خانواده ها قرار گرفته است.

 خواص دمنوش نیوشا

دمنوش نیوشا

  • دمنوش های چربی سوز نیوشا باعث می شوند براحتی بافت های چربی انباشته شده در بدن و گرفتگی هایی که ایجاد شده شکسته بشند و براحتی آن ها را دفع کنید .
  • دمنوش های مناسب دستگاه گوارش نیوشا باعث می شوند سردی و رطوبت دستگاه گوارش متعادل شود و عملیات هضم و دفع کامل و صحیح انجام شود و انرژی کامل به اندام ها اصلی بدن برسد .
  • دمنوش های پاکسازی بدن ، تمام سموم انباشته شده و رسوبات بدن را می کنند و از بدن دفع می کنند.
  • دمنوش های آرامش بخش نیوشا باعث می شوند بتوانید بر استرس و اضطراب ناشی از مشکلات زندگی غلبه کنید؛ و خواب تان تنظیم شود .
  • دمنوش های مناسب اصلاح مزاج نیوشا باعث می شود بتوانیم مزاج سرشتی خود را مجدد بدست بیاوریم و غلبه مزاجی که ایجاد شده را اصلاح کنیم. 
  • بیماری های زنان یکی از مشکلاتی است که بخاطر سبک زندگی و خوراک هر ساله آمار آن بالا می رود. در بین دمنوش های نیوشا برخی از آن ها مناسب تنظیم هورمون های زنانه و گرم کردن رحم و دفع سموم بدن و بهبود کیست رحم و سینه می باشد.
  • کبد و طحال و کلیه هر سه از اندام های ریسه بدن هستند که بخاطر ضعف خونرسانی در بدن ، ضعیف می شوند و در عملکرد آن ها اختلال ایجاد می شود . با دمنوش نیوشا می توان به صورت طبیعی و گیاهی مشکلات این اندام ها را بهبود داد .

خواص کامل هر دمنوش را می توانید با کلیک کردن روی تصویر آن مشاهده کنید.

ترکیبات دمنوش نیوشا چیست

دمنوش های نیوشا کاملا طبیعی و گیاهی هستند ، که میتوانید بدون هیچ زحمتی در طول روز برای تقویت و بالا بردن سطح سلامت خود چند لیوان از آن میل کنید.

دمنوش نوعی نوشیدنی است که در آن بخشی از گیاه مانند  گل ، برگ ، ساقه ، ریشه ، دانه ، پوست میوه یا اجزای دیگر گیاه که قابل حل در آب است، به صورت خشک یا تازه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای دم کردن دمنوش فقط نیاز به آب جوش دارید تا لذت نوشیدن یک لیوان دمنوش گرم را تجربه کنید

دمنوش گیاهی نیوشا ، نوشیدنی سلامت

دمنوش نیوشا

در ایران و همچنین کشور های اروپایی در سال‌ های اخیر دمنوش‌ گیاهی مورد استقبال و مصرف برخی خانوارها قرار گرفته‌ است. این استقبال دلایل مختلفی دارد.

  • برخی برای نفع درمانی از دمنوش‌ استفاده می‌کنند.
  • تعدادی برای تنوع بخشیدن به نوشیدنی روزانه، آن را مصرف می‌کنند.
  • بعضی هم به خاطر اینکه دمنوش را یک نوشیدنی شیک می‌دانند، برای پذیرایی از آن استفاده می‌کنند.

تاریخچه دمنوش

تاریخچه دمنوش را نمی‌توان از تاریخچه گیاهان دارویی جدا کرد.
اگرچه گیاهان دارویی منشا طبیعی دارند و در مقایسه با داروهای شیمیایی عوارض کم‌ تری ایجاد می‌کنند. ولی مصرف بی‌ رویه یا غیر علمی برخی از این گیاهان می‌تواند موجب عوارض ناخواسته و حتی مسمومیت ‌های شدید گردد.
بنابراین مصرف دمنوش‌ نیز باید با آگاهی و پس از مشاوره توسط کارشناسان طب سنتی سایت نیوشا و کسب اطلاع کامل از سازوکار و عملکرد آن‌ ها تهیه و مصرف گردد.

عوارض دمنوش نیوشا :

محصولات شرکت نیوشا در تنوع بالا و برای موارد و مشکلات مختلفی تولید می شود.
با توجه به تنوع و خواص گسترده ای که دمنوش های نیوشا دارند ؛ برای مصرف کنندگان این سوال پیش می آید که آیا دمنوش های نیوشا عوارض دارند ؟
در مورد این سوال که آیا محصولات شرکت نیوشا نیوشا عوارض دارند یا نه باید بگویم همه چیز به شرایط جسمانی و مزاج شما بستگی دارد.
اگر دمنوش مناسب طبع و مزاج خود مصرف نکنید ممکن است دچار غلبه مزاج و یک سری مشکلات جسمانی شوید. بخاطر همین ما تاکید می کنیم حتما توسط کارشناس سایت شرقی طب مشاوره زبان شناسی بشوید ؛ تا دمنوش مناسب طبع و مزاج خود را دریافت کنید.

درواقع این  دمنوش  هیچ عوارضی ندارد. در حال حاظر دمنوش لاغری نیوشا مورد استقبال مردم ایران و همچنین ایرانیان مقیم کشور های آسیایی و اروپایی قرار گرفته است. رژیم لاغری و دمنوش لاغری نیوشا جایگزین رژیم های سخت و طاقت فرسا، مانند رژیم کانادایی شده است.

دمنوش شرکت نیوشا علاوه بر اینکه زیر نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو تولید می شود و تمام استاندارد های داخلی را دارد ؛ استاندارد بین المللی از شرکت

TUV NORD آلمان اخذ کرده است. بابت مجموع این استاندارد ها محصولات خود را به تمام نقاط جهان ارسال می کند.

 

نمونه ای از پک های بهبود سلامت نیوشا

راهنمای خرید محصولات نیوشا

امروز باتوجه به جهانی شدن برند نیوشا و افتتاح انبار و دفتر در

  • کانادا
  • آلمان
  • آذربایجان
  • افغانستان
  • استرالیا
  • امارات

در هر نقطه دنیا ساکن باشید میتوانید کمتر از هفت روز، محصولات نیوشا را درب منزل دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

کاژان برند جدید شرکت نیوشا

در ابتدای سال 1401 شرکت نیوشا کارخانه دوم خود را افتتاح کرد. محصولات تولید شده در این کار خانه در حوزه روغن های خوراکی و مالشی و اسانس های طبیعی می باشند. این محصولات به دلیل حوزه تخصصی و دستگاه های تولید منحصر به فرد نمونه داخلی ندارد و به جرات می توان گفت شرکت نیوشا پیشتاز در حوزه سلامت در ایران می باشد.

بازگشت به لیست

9 دیدگاه در “دمنوش نیوشا | خرید دمنوش شرکت نیوشا | دمنوش نیوشا اصل

  1. مظاهري گفت:

    دمنوش های نیوشا عالی هستند. من از سایت شما خرید کردم و از مشاوره خوبتون سپاسگزارم 🌹🙏

    1. مشاور سلامت گفت:

      ممنونم از اعتماد و لطف شما

  2. مریم کاظمی گفت:

    از شما خرید کردم و خیلی از پشتیبانی و پاسخگویی تون رضایت دارم .
    ممنونم از مطالب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.