عوارض چاقی, کاهش وزن, مقاله

چرا عمل جراحی برای لاغری توصیه نمی شود | بهترین راه برای لاغری چیست

جراحی برای لاغری

بهترین راه برای لاغری چیست | لاغری سریع و آسان در منزل | عوارض ناشی از جراحی برای لاغری

چرا جراحی برای لاغری مناسب نیست

هیچ عمل جراحی بی عارضه نیست، بخصوص جراحی روی بافت چربی که با خطرات و عوارض گاها مرگباری نظیر آمبولی چربی همراه هست. در واقع میان روش های لاغری، عوارض جراحی برای کاهش وزن از همه بیشتر است. جراحی برای لاغری

در میان روش های لاغری، جراحی برای لاغری مصداق ظاهر سازی هست. جراح فقط  چربی های ظاهری را برمی دارد و با چربی های خطرناک تر کاری ندارد. جراح چربی های دور قلب و کبد را بر نمی دارد. حتی امکان اینکه چربی های ظاهری هم بطور متناسب برداشته شود نیست. مثلا شخص شکم لاغری پیدا میکند با بازو های چاق و بدنش تناسب خود را از دست می دهد. بعلاوه وقتی شخص بظاهر لاغر می شود یک دل خوشی و اطمینان خاطر کاذب پیدا می کند. در حالی که او از درون همان فرد چاق قبلی و همان عوارض تهدیدش می کنند.

علت اضافه وزن چیست

عوارض چاقی

در این دنیا هیچ چیزی بی دلیل نیست و اضافه وزن شما هم قطعا علتی دارد. علت اضافه وزن در درون شماست. در عادت ها و انتخاب ها و سبک زندگی شما؛ بنابر این راه حل رو هم باید در درون خودتون جستوجو کنید نه در دنیای بیرون از خودتون چون جراح نمی تواند عادت های شما رو هم جراحی کند. هر روشی که تمرکز شما را از درون به بیرون معطوف کند از راه صحیح دورتان می کند و با ایجاد خوشبینی کاذب و تاخیر در گرفتن تصمیم صحیح مانع سلامتی شما می شود. شما باید از یک روش صحیح و تغذیه مفید و ورزش که به صورت مستمر استفاده کنید به مرور زمان لاغر خواهید شد؛ و ذهنتان با بدنتان هماهنگ خواهد شد. ورزشی که حاشیه امنیتی بالایی داره و هوشمندانه تو را به جلو می بره… نگاهت رو نسبت به درونت و بدنت و احتیاجاتت عوض می کنه و در نهایت با تغذیه مناسب، باعث میشه که بدنی جدید و زندگی جدید پیدا کنی.

بهترین و اصولی ترین و اقتصادی ترین روش لاغری چیست؟

ما با مدرن ترین روش لاغری که از طریق طب سنتی و اصلاح مزاج انجام میگیرد در خدمت شما هستیم تا علاوه بر سلامتی جسمی و روحی، سبک زندگی سالم را به شما هدیه بدهیم. با این روش طی مشاوره شما زبان شناسی می شوید و تمام مشکلات و بیماری های شما از روی زبان مشخص میشود و موانع کاهش وزن و مواردی که باعث استپ وزنی شما شده تشخیص داده میشود . همراه کاهش وزن مشکلات داخلی بهبود پیدا می کند. همچنین غلبه مزاج اصلاح می شود و از بیماری های ناشی از آن پیشگیری می شود.

از طریق لینک زیر نتایج مراجعین و مصرف کنندگان دمنوش نیوشا را مشاهده کنید.
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “چرا عمل جراحی برای لاغری توصیه نمی شود | بهترین راه برای لاغری چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.