مقاله

دمنوش درمانی چیست (Herbal tea)، آیا دمنوش های نیوشا عوارض دارد؟

دمنوش درمانی

 آیا دمنوش های نیوشا عوارض دارد؟ |دمنوش درمانی یا استفاده از دارو های شیمیایی | آیا دمنوش نیوشا عوارض دارد

دمنوش درمانی چیست؟

دمنوش درمانی (Herbal tea) روشی است در جهت بهبود سلامتی و درمان، که در آن از گیاهان یا میوه های فراوری شده استفاده می شود. این ذوش کاملا طبیعی و بدون عارضه است وو در راستای سلامتی کمک فراوانی می کند.

دمنوش درمانی

Herbal tea با داروهای گیاهی تفاون اساسی دارد. در این روش، محصولات با مقدار ماده مثره کمتر(دز پایین) نسبت به دارو های گیاهی تولید می شوند؛ در نتیجه افراد میتوانند در روز چندین بار از این محصولات استفاده کنند و دچار عوارض دز بالای گیاهان نشوند.

در این روش محصولات به صورت ترکیبی فراوری شده تولید می شوند در نتیحه محصولات از طعم بسیار خوبی بهرمند هستند و بر خلاف گیاهان دارویی که طعم بدی دارند، افراد می توانند از نوشیدنی خود لذت بسیاری برده و این نوشیدنی ها را جایگزین چای و قهوه کرده و از تاثیر مثبت آن روی سلامتی خود نفع ببرند.

فعالیت ما در زمینه مشاوره سلامتی است که به صورت تخصصی توسط دمنوش های گیاهی انجام می شود.

ما در تولید و ارایه محصولات از روشی استفاده می کنیم که در دنیا به Herbal tea معروف است.

ویژگی های دمنوش های ترکیبی

از ویژگی های دیگر ترکیب و فراوری این گیاهان می توانیم به بالا رفتن تاثیرگذاری این نوشیدنی ها اشاره کنیم. تاثیر ترکیب چند گیاه در یک دمنوش باهم باعث می شود تاثیر آن دمنوش بیشتر شود.

Herbal tea در سراسر جهان به صورتی تولید می شود که منطبق بر سبک زندگی امروزه باشد و مردم بتوانند با کمترین زمان و امکانات و به صورت دائمی از این محصولات استفاده کنند.
در نتیجه در شکل های مختلف نوشیدنی های کیسه ای تولید شده و این امکان را به شما میدهد که در هر شرایط زمانی و مکانی، نوشیدنی مورد علاقه خود را مصرف کنید.

آیا دمنوش های نیوشا عوارض دارد ؟

در این مورد لازم دانستم مطلبی را خدمتتان اطلاع دهم. دمنوش های شرکت نیوشا زیر نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو تولید میشود و تمام استاندارد ها و مجوز های لازم را دارا است. تصاویر آن ها را در پایان مقاله می توانید مشاهده کنید.

شرکت نیوشا iso 9001،iso 2200، HACCP  از شرکت  TUV NORD آلمان اخذ کرده است که این استاندارد بین المللی محصولات شرکت نیوشا را وارد بازار جهانی کرده و امروزه دمنوش های نیوشا به صورت عمده و خرده و در قالب پک های سلامت به سراسر دنیا ارسال می شود.

با تاسیس انبار شرکت نیوشا در آلمان، آذربایجان، امارات، کانادا،استرالیا و افغانستان به راحتی و با هزینه ارسال کمتر دمنوش ها  مستقیم درب منزل مشتری ارسال
می شود.
کارخانه نیوشا در تهران مجهز به آخرین تکنولوژی تولید و آزمایشگاه های مدرن سعی در تولید محصولی باکیفیت و بهداشتی و کاملا گیاهی دارد تا بتواند فرهنگ سالم زیستن و سبک زندگی سالم را اول به تمام ایرانیان و بعد به تمام مردم دنیا هدیه دهد.

در زیر عکس هایی از بخش های مختلف کارخانه نیوشا را مشاهده می کنید

اسناد و گواهی نامه های استاندارد دمنوش نیوشا

در این قسمت از طریق لینک زیر می توانید تمام اسناد و گواهی نامه های استاندارد شرکت نیوشا را مشاهده کنید. همچنین ویدیو صحبت های مصرف کنندگان دمنوش نیوشا قرار داده شده که پیشنهاد می شود حتما مشاهده کنید تا از تاثیر دمنوش نیوشا مطمئن شوید

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “دمنوش درمانی چیست (Herbal tea)، آیا دمنوش های نیوشا عوارض دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.