مقاله

بهبود بیماری های مثانه و کلیه از طریق طب سنتی

بهبود بیماری های مثانه و کلیه از طریق طب سنتی

بهبود بیماری های مثانه و کلیه از طریق طب سنتی

بیماری های مثانه و کلیه حتما باید توسط پزشک درمان شوند. به همین دلیل در مورد خوددرمانی بدون موافقت پزشک اکیدا هشدار داده می شود. کلیه از مهم ترین اعضای بدن ماست و هرگونه نقص یا کم کاری در عملکرد کلیه ها و مثانه خطر جانی دارد.
تشنگی بیش از حد، رنگ پریدگی، خستگی زیاد، ادرار کدر و قرمز رنگ، تورم پلکها و دردهای انقباضی یا گزشی در ناحیه کلیه ها علایم جدی ای هستند که فورا نیاز به درمان پزشکی خواهند داشت.
اما برای درمان ناراحتی های مختصر کلیه ها و مثانه تعداد زیادی گیاهان شفابخش و مؤثر وجود دارند و پزشکان نیز همزمان با دارو درمانی استفاده از داروهای گیاهی و چای های گیاهی را توصیه می کنند.

روش های خانگی

به عنوان پیشگیری و حمایت از درمانهای پزشکی چای های گیاهی، ضمادها، حمام های شفابخش و داروهای خانگی دیگر حقیقتا روش های ایده آلی را نشان میدهند.
برای ضدعفونی کلیه ها، مجاری ادراری و مثانه نیز داروهای خانگی امتحان شده ای وجود دارد. چای های گیاهی باعث شستشوی باکتری ها، سم زدایی و دفع سنگهای مثانه و کلیه می گردند، مصرف داروهای خانگی برای دفع سنگ های ریز مثانه و کلیه روش موفقیت آمیزی است.
چای های گیاهی باعث افزایش فعالیت کلیه ها می گردند، آنها مثانه را شستشو می دهند و عفونت های خفیف مثانه و مجاری ادراری را درمان می کنند، این ناراحتی ها اغلب پس از سرماخوردگی بروز می کنند و با مشکلات دفع ادرار همراه هستند. تأثیر این داروها از صدها سال پیش امتحان شده و به تازگی نیز از لحاظ علمی به اثبات رسیده است.

عفونت های حاد و مزمن مثانه

التهاب حاد مثانه به راحتی بر اثر رطوبت، خیس شدن پاها، قرار گرفتن در کوران هوا و نشستن طولانی مدت در مکانی سرد بروز می کند. در تابستان به تن داشتن طولانی مدت مایوی خیس باعث چنین التهابی می شود. سیستم ایمنی بدن ضعیف می شود و باکتری های بیماری زای موجود در مثانه فعال می شوند.
برای درمان التهاب مثانه داروهای خانگی متعددی وجود دارد که از مدت ها پیش امتحان شده اند. حتی پزشکان نیز این داروها را به عنوان حمایت از درمان های پزشکی تجویز می کنند، برای درمان التهاب خفیف کلیه، مثانه و مجاری ادرار نیز می توان از آنها استفاده کرد.
اولین نشانه التهاب حاد مثانه سوزش و درد هنگام دفع ادرار است و اغلب بیمار احساس پر بودن مثانه دارد در حالی که مقدار کمی ادرار دفع می کند، معمولا بیمار تب ندارد.

درمان سریع با دمنوش های گیاهی

اگر بیمار فورا دوره درمانی با چای های گیاهی را که تأثیر ضدعفونی کننده کلیه، مثانه و مجاری ادراری دارند آغاز کند، معمولا ناراحتی سریعا کاهش می یابد و رفته رفته از بین می رود و تبدیل به بیماری جدی نمی شود. اما اگر بیمار تب داشته باشد حتما باید به پزشک مراجعه کند. تنها پزشک معالج است که می تواند در مورد استفاده از درمان های گیاهی تصمیم گیری کند.

سنگ های مثانه و کلیه

سنگ های مثانه و کلیه بر اثر کریستالیزه شدن نمکها در ادرار به وجود می آیند. از این رو تنها تعداد کمی از این سنگ ها باعث بروز بیماری های جدی می شوند. بسیاری از آنها در کلیه ها باقی می مانند یا بدون آن که باعث درد یا ناراحتی شوند دفع می شوند.
سنگ های بزرگ تری که در مجاری ادراری باقی می مانند و دفع نمی شوند باعث بروز دردهای انقباضی شدیدی می شوند. غالبا حال عمومی بیمار وخیم و دچار درد بسیار شدیدی می شود که تنها با مصرف مسکن های قوی کاهش پیدا می کند. در این موارد حتما باید بیمار توسط پزشک معاینه شود.

بهبود عملکرد کلیه ها و مثانه از طریق دمنوش نیوشا

بهبود بیماری های مثانه و کلیه از طریق طب سنتی

در روش دمنوش درمانی عملکرد پکیج ها به این صورت هستن که با خاصیت سنگ شکنی و مدر بودن باعث دفع سنگ ها و پاکسازی کلیه و مثانه و مجاری ادراری می شوند .

در میان محصولات دمنوش های :

مناسب است .

با دمنوش های نیوشا سلامتی رو به خودتون و خانواده تون هدیه بدید  .

بهبود بیماری های مثانه و کلیه از طریق طب سنتی

جهت مشاوره در خرید آنلاین دمنوش های نیوشا از طریق لینک  زیر با ما در ازتباط باشید .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.